Brev:
Er der næring nok i hendes mad?
25. februar 2011
Alder:
7 mdr.
Er der næring nok i hendes mad?
Kære Helen.
Jeg skriver til dig fordi nogen steder bliver man anbefalet ikke at bruge pulver-mad som fx fra Nestle eller Beauvis osv og andre steder står der at det er ligeså godt som hjemmelavet. Hvad mener du?
Jeg er klar over, at det har en noget finere konsistens end hjemmelavet, men er det ellers i orden rent ernæringsmæssigt?
Min datter får hjemmelavet havregrød, Beauvis pulver øllebrød (tilsat hjemmelavet æblemos og mme) og Beauvis pulver ris-grøntsagsgrød (tilsat kød og nogengange noget hjemmelavet grøntsagsmos) hver dag. Hun vokser som hun skal og trives fint. Nogengange får hun pulver fuldkornsgrød også.
Jeg er klar over det økonomiske aspekt i det, men hvis man ser bort fra det, er det så okay at give hende det så ofte?
Hilsen